Tuesday 17 December 2013

New watercolor ! Horse"Puli" - friesian foal.

* English * Italiano *

New watercolor by Dorota Zdunska -"Puli" Friesian foal. 
Size 21 x 29,7 cm. (format A4).


Foal,  little differently. :)
This work is my exploration and fun in the subject compositions, and the play of light and color. I tried to connect a fairly realistic shot of horse and unusual scenery, scenery bordering on fantasy. Painting this job has taught me many things and gave me a lot of fun. I love these colors, and I really like the pose foal :)
  I hope that you will like my "Puli" :).
Details:





   *** ITALIANO ***    
"Puli" puledro frisone, acquerello Dorothy Zdunska.
  Dimensioni 29,7-21 cm (A4).
Puledro, un po 'diverso :)
Questo lavoro è la mia esplorazione e divertimento nelle composizioni soggetto, e il gioco di luce e colore. Ho provato a collegare un colpo abbastanza realistica di cavalli e paesaggi insoliti, scenario al confine con la fantasia. Pittura questo lavoro mi ha insegnato molte cose e mi ha dato un sacco di divertimento. Adoro questi colori, e mi piace molto il puledro posa :)
  Spero che vi piacerà la mio "Puli"  :)


Ciao !